Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 26 oktober 2013

Ontslagen!



Pappa is boos!

De directie van Spijkerbed kwam tot een conclusie;
Er moest een ontslag vallen..
De kosten liepen te hoog op.
Ik was de klos en ben ontslagen!
Maar ik ga in hoger beroep..
Heb me niet voor niks 5 jaar ingezet voor deze flauwe kul.
Eh, sorry, voor dit hoogwaardig weblog!
Het wordt dit weekend beslist.
In het gunstigste geval;
Tot maandag.
In een misschien nog veel gunstiger geval;
Lees gerust 5 jaar terug!

Evengoed een prettig weekend.



13 opmerkingen:

  1. dan ga je toch als vrijwilliger werken, hebben ze geen kosten aan je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben voor de spiegel gaan staan An en heb het voorgesteld...Morgen weer eens kijken of er antwoord is. ;-)

      Verwijderen
    2. anders kom je maar bij mij werken :-)

      Verwijderen
    3. zou waarschijnlijk teveel stress opleveren...je bent tè goed! :-)))

      Verwijderen
  2. He, hé, hé, niet stoppen hè? Dat zou ik echt jammer vinden. Ik hoop maandag weer een bericht te zien. Ik wens je een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je lieve Geri, ik ook van jou, ;-) Tis gewoon humor, meer niet. Jij/jullie ook een heel fijn weekend.

      Verwijderen
  3. Eerst maar eens fijn weekend vieren en een uurtje langer slapen (winterkloktijd) en dan maar weer zien. Is de boosheid misschien wel weer gezakt.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. glimlach
    je weet het mooi te brengen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms heb ik van die spontane opwellingen...en als ze niet al te banaal zijn voer ik ze gewoon uit! :-)

      Verwijderen
  5. Ik zou het aanvechten. En mocht het doorgaan dan mag je op zijn minst een gouden handdruk verwachten.
    Tot maandag 😄😄😄😄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, Walter wat nu. Heel eerlijk gezegd raak ik bij jou wel eens in de war met 3 blogs. Was ik nou hier of was ik daar. Ligt aan mij hoor gewoon beter opletten. Tot later en ik zie wel waar!
    Dank voor je reactie op mijn fysieke sores, gaat wel vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen